Pages

Saturday, May 28, 2011

Lonely am i?

Hah..memang sejak 2 menjak ni aku terasa sgt lonely..
ye ahhhh duduk kat umah sewa housemate layan macam orang asing...
actually aku tawu mnde ni start ngan aku..
aku sndri yang put gap dgn derang..
sebab aku sendiri rasa xsnang bila ngan derang..
it's like i think too much and they said about others too much..yang kekadang wat
aku lebey selesa to just keep the silence..



Fine la kan..now aku ada pk macam nak pindah gak..
ntahla..macam lagi better duduk ngan orang xdikenali dari dikenali dan wat2 xknal..
haih..but bila pk barang aku yang super duper banyak ni..aku terasa macam 
sangatlaaaa malasnye nak pk lori, nak pk kemas nak pk environment baru..
well maybe aku just bley wat macam derang orang asing gak kan..
then duduk je la sampai abes..
but ntahla the fact that i will see them everyday..and also in hospital..in a same group made me thinking hard..
rase nak pengsan...



ada one time ni time kat minor OT (operation theater) we all kene sterile..
so kene wear mask and all the stuff la..
yang aku plek, aku sebenarnye started malas layan sorang je..
tapi sorang lagi yang mengikut ni..
super over dari yang satu lagi..
so aku konpius..
sapa yang terase lbey skang ni...
okehla..back to our story..
aku kira ter"grab" lebey mask tu.. so just pass kat blakang aku je la..
[depan mata dia kot] bley dia wat bodo and macam aku ni invincible..
and it's like aku kene pass blakang dia..yang macam selang 2 orang..cuz budak tepi aku dah pakai mask dah..
weh..seteruk aku..xdela sampai passing mask pon nak wat2 xnampak..
weh..
come on la...[aku tingat yang dia cakap dalam class dia orang yang mudah melupakan..well izzit now?]
fine..
it's not like we all gado..tapi aku just malas nak cakap and layan je..
yang nak terover sangat napa???
haih..xpaham aku..
tapi naseb bek la msg2 forward from ketua tu derang nak gak forward kat aku..
thanx..itu aku appreciate..



kelmarin aku pegi geledah stor..
nak tgk ada x bag besau..
actually aku nak pack balik Ipoh..
sebab barang aku super banyak so aku igt nak bawak balik 
sikit2 balik ipoh so that nanti xdela truk sgt nak bawak barang yang
lain tu time dah abes clinical years nanti  =)


No comments:

Post a Comment