Pages

Thursday, December 29, 2011

WAh..esok Class..pagi buta!

Ye Dr. JuL swoh kitaorang ada kat hostel baru AUCMS jam 7.30 pagi..
and get this class we all just 1 hour sebab nak abeskan presentation membe2 yang blum present lagi..
adoi..bley je kan tadi petang wat suma abes.
dahla balik agak lambat gak..dek kerana dia nak ajar balik SPSS kat we all..
xdela..
kul 4.00ptg..sapa pon dah xbley masuk apa pon dalam kepala..
aku start class aku main game..xlarat wey..
dari aku tdo terang2 baek aku main game..
yang best tu bley plak aku x cover..confirm ahh dia nampak aku main game tadi..
haha~ soo damn Sorry mmg agak kurang ajar aku..
but aku sgt2 ngantuk and plus xdapat nak key in data dah in my brain.

Dahla, terbaeklah..Slide presentation Vertor control we all ciplak from 
University kat Filipina..
kawan aku yang bijak tu..bley x check..abes suma data epidemiology 
berkisar kat Filipina keh..tempat yang we all x penah dgr..yang paling kantoi is that ada peta Filipina skali..

hak hak bley x camtu..
dah la..ni mmg dah sangat lambat dah ni..
aku pon macam ala2 ngantok je ni haha =)
xpnah2 aku ngantok awal..

anyway today tgk 3 idiots..and paham x..napa nak kene sambung esok??
wahai TV3..kalo xsambung esok kan bagus..

adoila stress je tgk kat climax kne potong = ((

No comments:

Post a Comment