Pages

Monday, April 28, 2014

Ya Allah kecilnya ujian Mu ini pada ku..



Cinta mungkin sedang drive his way to KL right now..
Bila kau perempuan yang ditinggalkan suaminya pada mana kau sedang berisi..
Itu adalah sumpah sangat terkesan..
Sangat bisa buat kau mengalirkan air mata..
Kenapa? 
Cuba kau yang berada di tempat aku..
Uh oh..
Plus ko kje emergency yang shift dia hell long! 
13 freakin hours per shift all shift..
Orang yang xde bawak perut pon penat..
Ini plak bila kau..
Aaaaarrgghhh..
There's so many points in mylife i can't really take it anymore..
This is so hard..
And it is always me , my tiny boo.. And those tears..
And.. Yes.. Allah.. Who always with me..
Always.. Xpernah sekali dia tinggal aku..
There are this saying that says..
" Allah xkan bagi ujian yang mana hamba dia xsanggup hadapi" ..
And here..
Aku tau ni cuma ujian kecil..
Ini sangat kecil..
Bila kau tekan channel oasis ke Al-Hijrah ke..
Sekali lagi hati kecil aku rasa malu..
Malu sebab apalah barang ujian sekecil ni..
Bila kau banding insan seagama kau nun jauh di sana..
Hilang kaki..
Hilang tangan..
Hilang..terus..lenyap dari dunia insan2 yang tersayang..
Semata kerana mereka menegakkan agama..Islam..
Cuba kau di tempat mereka..
Terdaya kah kau ..?
Bila hanya senjata kau .. Allah..
Nama Allah..
Okeh..
Ini juga buat aku sedih..
Betapa kecilnya ujian -Nya pada aku..
Dan besarnya para mujahiddin..
Aku berdoa..mereka semua .. Dilindungi..
Ya Allah lindungilah seluruh umah islam di dunia ini..
Lindungilah keluarga ku.. Suami ku.. Dan si kecil ku ini :) 
Tabahkan hati ini... Ya Allah... 

No comments:

Post a Comment