Pages

Monday, January 31, 2011

Xde Mood La Nak Exam..=(

Pepagi tadi aku sebenarnye tido lagi..
not so pagi jugakla..around 11a.m camtu aku terjage,
sebab dengar my housemate bising2..Huhu..
then i went out my room to see them, and asked them "Eh dah habis dah?"
n guess what...rupanya derang xabes pon lagi cuz dr. ridwan xdtg lagi..yang ada dr. Tina..boley plak si ridwan ni sound dr. Tina "kamu Nanti bikin Pretest nya aja..yang post test biar sama aku" chewaHH~

Kesian gak kat group 1st dah clerk case bagai, dgn xcukup tgn kaki lagi skali tgk2 exam xde..n yang plg best derang xtaw whether case yg derang clerk tadi tu bley present or not..
and sgt xlawak n..derang kene exam malam..or
yang plg aku xske..is that maybe derang exam esok n we all group second will be on RaBu!!! WTF!!!!




Nak Raye cina Kot wey..Dahla USU xbg Cuti lama..ko Nak wat macam ni plak..
suma salah ko ni ridwan..kalo x mesti x jadi camni..wuwuw..
aku nak bace pon dah xde mood..
alamatnye mesti result aku teruk nanti =((

1 comment:

  1. follow blog aku..
    stabbedmiles.bllogspot.com///
    huhu..

    dr ismail,madjiwa.

    ReplyDelete