Pages

Thursday, February 3, 2011

Peads posting post exam =P

Ah-Ha~
sebelum aku Terlupa tentang kehebatan Dr. Ridwan Sp.A (K)
yang pernah aku mengutuk ketidak baekkan nye itu...
aku ma memohon ampun..naseb baik dah mntk maaf dah before dia pulang =P




It seems like he's totally different from his usual self..
time post test peads tu sumpah dia tnya soklan yang plg senang..n yang best only one je question dia tu.
Really damn baek k..then siap angguk macam nk cakap History taking aku complete..
rase sgt bersemangat tgk muka dia sampai aku rase present pon aku xtgk kertas uhuh =)
yang psycho is actually dr. from Mlaysia..but he's actually from Iraq..
Dr. Ali nama dia..mmg tnya yang tahap zarah la..Meletup otak nak pk..apakah?
"what do you think the appropriate dose to be given in the prophylaxis of UTI (urinary tract infection) from the usual?"
bukan tnya jumlah dose..but berapa part dia..then start tnya..co relation jantung ngan UTI la..haish..dan byk lagi..yang pastinya aku tibai..haha~ alhamdulillah..LuLus Dengan Gembiranya!!!thanx!!!

Owh blum habis lagi..
Dr. Ridwan tu after exam aku kene pegi hantar dia balik hotel..
then dia tnya la aku n edil time tu..ada dalam kete..
"di mana ya tempatnya bisa makan rojak buah yang enak?"
cewahh..
aku bgtaw then dia ajak pegi..
n guess what..
dia banje aku edil n wani (yang kebetulan lalu jalan tu nak baiki kete dia)...
Sumpah byk kot..
4air kelapa + 4 rojak buah!!!
thanx so much Dr. Ridwan!! and of Coz Dr. Ali...=)

2 comments:

  1. tarukla iklan kt blog ko...
    lama2 blh dpt income jgk..
    sementara msih naik naik rating blog ko..
    dia jd passive income gk tuk ko..

    ReplyDelete
  2. xtaw camne nak wat..
    ko tlg ajar aku wey!

    ReplyDelete