Pages

Sunday, June 17, 2012

Merepek sangat ~

Bismillah~
Aku xtau kenapa today even tengah packing2 ni aku still rase nak blog
maybe there's something bothering my mind
not all i can stated here kan?
i mean mmgla ni dah umpama diary aku..
but some of it
the biggest lies..the deepest feelings..
usually i left it inside..
eating me..
from inside.
like they always do in the end..


Ya Allah..
kadang-kadang terlintas aku nak buat solat sunat istikharah
tentukan seganya dengan keputusan dari dia..
guide dari -Nya
but babe..
ntahla..
kalo ikut mende ni dah terang2 dah..
xpayahla nak gegeh pi tnya suma kan?


Tolonglah..
aku dah 25 tahun kot..
sepatutnya bnda cmni dah tak patut langsung jadi isu pada aku
i should just let it go and enjoy the moments kan?
(merapek2 .. amende ntah ni..)
tapi sapa je sanggup..
orang umur 40 -50 tahun pon nanges kalo cakap pasai cinta ke apa kan?
ko tau kan..
mende ni melibatkan hati..
so..
regards of the age..
aku rase semua peringkat akan rasa hurt..
this is heart keh..
dia ada rasa tu..
it is the main feelings..
slain love..hate.. hurt..
kan?


Kenapa tetiba?
kenapa Today nak merepek kan?
ntahla..
Sebab aku rase aku tgh sakit..
Dek kerana Padah aku sendiri..
Semua datang skali ..=(

No comments:

Post a Comment