Pages

Tuesday, December 27, 2011

Dengan Terus Terang aKu cakap Aku super mengantok!!!

Kehadapan Dr. JuL..
Tolonglah don't say another word..
aku xtau ntah bape bnyk gegula aku dah sumbat dalam molot ni..
sampai lidah aku jadik pedih sebab makan byk sgt..
wey..aku still ngantok dgr ko cakap..
padahal cakap pasal pemberantasan Sarang Nyamok je pon..
ko nak terang sampai sejam..alaaaa~



Aduhai..apahal la cmni ni??
Dengan skemas tahap melampau..
bagi topic for presentation siap ikot namelist..
and bley x..ko bukak words semata nak tulis sapa dapat tajuk mana???
Tolonglah..
kalo undi kan sonang..
nak Gelak pon xdapat sebab time tu aku mmg super ngantok..

And your virus ni..even aku dah balik umah pon aku ngantok lagi..
Slalu after class suma ngantok ilang..ni super pelik..
xilang2 lagi hahaha~



Enough bout ngantok ni..
actually ada kje..
bila check balik aku our H4 Proposal Background
kena betulkan balik plak..hahaha
baiklah..
and yeszza..pembentangan leaflet yang aku cakap smalam..
plus Presentation slide Vector control which aku carik x jumpe..
except kat wikipeadia..haiyooo how la??

No comments:

Post a Comment