Pages

Wednesday, December 28, 2011

Fuck la wey! Kisah cinta ko..jgn susahkan org bley x?

Seperti termaktub pada tajuk! 
Yes aku sangat Bengang! 
And skang ni aku dok melangut ngan housemate aku
 tunggu ko yang sengaja kunci grill x bg we all masuk!
 What the fuck la wat cmni mmbe? 
Ko masalah ngan laki jgnla cmni..aku xskela ko nak efek masalah cinta ko ngan orang lain skali...
perlukah suma tu..?
(kami duduk melangut pada waktu malam boolan mengambang)

Efek org kot! Aku Ada krja super byk and now aku membazirkan masa Aku
Untuk tunggu ko balik! Stress gila!
Kerja aku byk, nk hantar email, nk wat power point
Ada 2 topics nk cover! And aku igt nk tdo awal today!
Stress k! Jgnla susahkan orang lain..aku ni tahap super geram dgn xckup tdo dr smalam!
As I said! Suma org Ada problem! Just cara ko settle je cmne! Stress Babi!
and get this...bagi kata putus..
if ko xnak kat jantan tu..keraskan hati..make all your answer tu negatively to him..
jgn ikut, jgn nak cakap walau sepatah pon..
Aku tau melupakan Love adalah Susah..
But hey Every One pernah..sakit sebab cinta walau sekali..
and in this world bukan ko sorang je tgh sakit..ada orang lain pon sakit..


(umah yang grillnya terkonci)

No comments:

Post a Comment