Pages

Wednesday, December 28, 2011

Hati sudah Rentan atau...

Actually aku sendiri xtau apa yang aku rase?
Dek kerana Hubungan Terlalu lamakah??
Kami Jadi terasing cmni??


Asal call je
" makan pe?" 
"ngan Sape?" 
"Wat pe? "
"dah mandi?"
....*silence*......
"erm..aaaa..ada apa jadik today?"
Itu dah macam satu sukatan baku sebelum pape Pergadohan akan dimulakan oleh aku sendri..
Sebab well kemon la..Bosan keh..
Sumpah aku bosan dgn Hubungan yang camni..
Xde naik..Xde turun..
Mendatar je..





Asal jumpe..as u can think..typical dates " Jumpe, Makan, Tgk wayang, Pulang"
Nothing More..
Sedeh..
Kadang-kadang aku fikir..
what else?? ada lagi x??
Apa yang aku bley expect lagi??
Akan ada miracle ke??
atau aku sendiri yang sbenarnye bermasaalah??
Nak mende yang berlebih? yang bagi dia..sgtlah x masuk akal??
apa salahkah aku mintak treat macam girlfriend??
apa salahkah aku mntak dia msg kala free??
apa salahkah aku mintak dia keluar dari landasan baku yang terbentuk..
misalnye..bawak aku ronda-ronda KL ke..Hang out ngan Membe ke? Pergi men panjat Bukit ke..
atau..tnya aku soklan yang susah..
cth : Wat apa today?
Oh macam mana tu?
susah? Lagi Jadi apa? 
Gosip Apa? Ada benda pelik jadi?
Hati sakit today?? adoila....
aku bukan mintak ko bawak aku bintang bulan..
aku mntak kita tidak sehambar ini..
aku xtau sampai bila aku boleh bertahan..
honestly..aku mmg akan tahan..
tapi..sampai bila ?? aku sendiri xtau..
Kenapa aku x lepaskan je? Sebab aku still harap ko dapat tunaikan janji ko..



aku still harap miracle will happen to us..
and aku still rasa InsyaAllah kalau memang jodoh kita..
biar jauh mana..lama mana..Hati tetap akan stay..
I need another level in our relation..
I love you..
but it hurts me..

No comments:

Post a Comment