Pages

Friday, December 30, 2011

Morning class!

(Ni la Manusia yang paling bersemangat dalam H3+H4)

Haiyo aku ingat class pagi banyak orang will come early!
Tengok2 aku datang awal giler..
Siap awal seploh minit kpt! Haih stress aaa camni!
And in the end class start kul 8 pagi gak..
stress je aku tunggu dalam kete..nasebla dapat dgr "gotcha call" kejap..haha

(Tu ja Dr. JuLy hahaha~ today encem sket setelah potong misai dan pkai jeans)

And we all skang ni tengah dengar derang present
 bout ergonomics and alternative medicine! 
Menarik but seyesly aku tengah ngantok kot haha..
Hari-hari pon nk ngantok xpaham la..
Xckup tdo kah aku ni? Euhuuu..
Rase nak berak and lapar la plak bila class start pagi sangat ni! Wahah..
Jelous aaa membe class aku byk yang balil kampung (kampung la sgt kan KL tu)
Tapi xpela last week dah balik, plus aku memang dah super sengkek melampau ni! Haha.. Merepek gila..

No comments:

Post a Comment