Pages

Saturday, January 7, 2012

Mungkin saya ni low Immune =)

Semalam after Cardio Exam je aku trus pi Alor star,
Nak release tensen konon..
pegila tgk cter 'The Darkerst Hour' in 3D..
Konon igt best la kan..
But then aku pegi tgk..sumpah sia2..
langsung xde plot keh..mmg xbest seyesly..
kalo swoh aku bg bintang satu bintang pon aku xnak bg..apakah??
and suma yang dia wat and blokan sgt boleh dipersoalkan..
mmg byk kali aku cakap "what??" and Istirgfar banyak kali gila..
kaki aku ni mmg ringan je nak kuar time tu..
nasebla ko mahal..and ko dalam 3D..
kalo ko harge rm6 je mmg kompom aku kuar pegi tempat lain carik makan ke apa ke..



Ok enuf of it..ntah kenapa, smalam malam after tgk wyg then balik umah kan..
my bdn was in alert state..padahal aday before konon
aku bace for Cardio Exam kan??so aku just tdo dalam 3 jam je la..
patut badab aku super penat (mmg super penat)
tapi ntah malam td xbley tdo lgsg..stressssss...
dalam kul 9 pagi camtu barula bley tdo..
aku tdo sampai kul 6 petang bak hang..
but aku bgnla smayang zohor ngan asar..then mmg tdo baliklah kan..hahahaha



And demam aku ni since dari hari selasa lepas xabes lagi..stress k..
hingus dok mengalir je..
membe aku pon dah pasan aku slalu demam..
haih..Low Immune tol la..
aku rase sebab aku xckup tdo..
adoi..
then petang td nak plak ko batuk super dasat..
sampai nak terkeluar Pharynx aku..aceh..
ye la aku guna bahse mudah..
Tekak aku..
aku rase kalo pakai skop tu maula berdarah tekak tu..
bunyi batok pon dah macam horor semacam..


No comments:

Post a Comment