Pages

Tuesday, January 10, 2012

Hari Xbest aku..(1)

Kenapa tajuk tu ada nombor (1)?
hahaha..
sebab aku takut kalo ada post lain aku nak guna tajuk ni.
bley tules (2),(3)... plak kan...

(macam ada sesuatu....adoi..xskela this feeling)

Hari ni aku rasa suma pon serba xkena
ntah kenapa ada perasaan xbest camni..
pastu bley plak tetibe aku bley pk yang exam cardio lepas..
ada yang failed ke apa..
sumpah hati ber dup-dap kencang even tho just fikir mnde ni je..
Then evrytime aku pikir penelitian..
the group works tu..
setiap kali tu Unit Vector Kangar bermain2 di minda..
bukan apa..mean still ada unsettle things la kan?
ye la mana xnya..
time proposal tu ada org brought up about tambah ttg sikap and also change
our daftar pustaka along with background..
skali carik balik actually our data is the latest.
heLLo..bongok!! stress aku..x pasai nak kne pegi unit Vector..
just sbb sorang minah ni..
konon nak menarik nak swoh pegi carik data on Denggi Negeri Perlis..2011
pekejadah tol la minah ni..

(nah hamik ko sekor nyamok..this is vector for dengue fever ok fren ?)

So tomoro we will be doin the data on SPSS, kutip balik Data on sikap..
plus aku kene edit background..untuk data yang lebey fresh..adoi..
dahla exam..xtau nak cakap best ke x dapat hari rabu nanti kelas..
ada gakla terase nak pegi kl tgk anak buah..
aduhai rindu keh..

Hati aku meracau..
aku xtau..kenapala aku sakit..
aku sakit even xdibuat apa..
atau lebih tepat hati aku sakit kerna dibiarkan..
rase sumpah macam single..
the only thing is..
aku x flirt degan siapa pon...
itu saja yang lain..

No comments:

Post a Comment