Pages

Tuesday, January 10, 2012

08.01.12

Actually aku xtau nak wat tajuk apa..
so aku pon just letak date je la..
haha, sonang sket..
xpayah la nak mikior tajuk pe..
sebab tujuan aku tulis ni pon nak membebel je..


(Sunday..can it get any worse?)

Hari ahad ni sangatla bosannye,
kesian gak la kat kakak umah aku..
aku mmg xde mood gila nak layan..
dengan pegi jumpe BF dia td..
mmg aku wat muka..
sbb the fact that aku xpnah suka ngan BF dia tu
dia sendiri pon tahu..
Lagi Pon since aku pindah..akudah janji ngan diri sendiri.
xkan nak tipu orang lain and diri sendiri..
apa aku rasa aku cakap je..
but wey..korang pon ada gak kan tipu yang macam xnak orang tahu..
so aku consider gakla mana yang patut and x patut..
but most of the time..
aku xbg tau langsung..in which
for me..bkn tipu..
just x bgtau je kan??

As for myself..hal umah baru aku ni..
orang rumah ni je tau,
aku xpnah cter kat sesapa..
sbb..aku xnak bnde lama ulang balik..
ntah pape kan??
sometimes the biggest secret is better
kept by our own self kan??
I meAN..it is big ryte?

Aku cam malas nk set mnde ni private..
sbb skang ni aku rase aku sorang je yang dok bace..
slagi aku xpromote..
xdela sapa nak bace ye dak??
hahaha~


(At least ko ltakla signboard ke waktu
peniagaan ke..aku mana tau suma tutup AHAD)

Hari ni super bosan keh..just dok umah je..
and kuar jap amik makan..
roda2 1 kangar nak carik ubat..
damn hell~
Kangar sucks!!!
Suma pharmacy tutop keh..
dgn aku super pening tadi..mmg
xde mood langsung aku nak wat pape..
except tdo =)

No comments:

Post a Comment