Pages

Thursday, June 7, 2012

No tittle (2)

Tiap hari xde kau aku rasa kosong
Ntahla kenapa
Aku busy kot buat kerja semua
Tapi mata aku asikla nak tgk phone
Kot2 ada org hantar e mail :(

Eh eh
Umur mmg xjadi penghalang eh?
Apsal la hati aku cakap bila nanti
Isu ni akan timbul..
It will be like big deal
And in the end
. . . . .
I will be alone again
But at that time
Alone and old..
Damn!

Kenapa kena ada rasa ni weh?
Kenapa boleh wujud?
And. . . . . .
Kenapa baru sekarang ?
Bila kau bukan milik aku selayaknya?
Salah ke apa aku fikir?
Tolonglah cakap salah.
Tolonglah pegang tangan aku and deny semuanya yang aku fikir ni. . .
Pandang dalam dalam mata aku...
And cakap kau pon takut, kau pon rasa apa yang aku rasa. . . .
And berkatalah sejujurnya yang kau pon cinta aku. . . .

Ke aku just living in this fantasy?
Yang mana berharap everything will be fine and I will be your ultimate lover?
Atau sebenarnya. . . . . Kau pon takut dengan apa yang akan jadi bila nanti masa depan berubah.....
Bila nanti aku jauh.....
Bila nanti kau dah xde lagi dengan aku?
Memang senang nak deny mende2 bongok cap sial cmni...
Apatah lagi bila kau fikir...kalo x gila agaknya at least menghampiri gila jugakla kan?
Malas kan?
Macam nak enjoy the moment je..
Xnkla fikir itu semua
Simpan dalam2... Jangan kasik keluar...
Ye kau ada ckp xnk jadi cinta 5 hari aku... Kau cakap kalo bley slamanya

Skali ada satu ayat tu, buat aku terfikir sampai skarang...
Kau nak jadik nini tapi versi lelaki?
Errrr....
Ayat tu sbenarnya buat hati aku cam kena tikam... Kat Medan time tu...
Lama2 aku pandang skrin bb aku tu..
And aku cakap xley.....
Gila?
Really? After kau fetch aku dr rumah, kau drive aku hantar naek flight gi Penang Airport.... Kau teman aku sampai flight tu sampai, kau bubuh plaster kat kaki aku yg melecet dek high heels hitam tu
Kau cakap nak jadik kawan je?
Really?
Kau tau x? Xpayahla cinta 5 hari aku... Cinta 5 tahun aku pon xtentu sanggup nak buat semua tu...
(oh lupa nak mention yang time tu ko pkai kemeja merah hitam dan ko dah potong rambut..dah pon muka mmg 19thn skali potong rambut pulaaaaa! Aaaaaaa super cute!)
Aku rasa aku gilaaaaa
Sumpah gila!
Perlu gila!

Tapi tu la. . .
Aku nak tnya ni. . .
Jujurnya. . .
Mampukah kita jadi yang Halal untuk each other?
Kau rasa?

Aku bajet kau baca kan?
Mestilah x. . . .

No comments:

Post a Comment