Pages

Friday, January 4, 2013

Excited for Esok ~

Assalamualaikum~

Okay So aku Kenal dia aku amik date 11-11-2012 la..
sebab tu 1st attemp dia untuk msg aku!!
msg dia "Sorry tadi lupa nak bayar balik duit nasik, esok aku bayar"
(actually msg tu dah xde tapi lebih kurang cemni ahh)
Perghhh! dapat2 msg tu balik umah aku trus pengsan..
What? seyesly ? haha.. Last2 aku cakap xpayah..aku banje je
Acewahh Padahal Time tu sengkek gilakkk~
tinggal like RM50 je kot!!! nak tahan sampai ujung bulan!
Sialan sungguh!




So there it goes .. 1st try..
then on 25th November dia cakap dia sukak aku.
actually aku bley pick up from his gestures and all..
but then aku just xnak too confident..
because nnt if silap they (a man) kadang2 just nak wat ko kawan je
and saje bagi subtle hint so that you stick with him..
but bila dia dah ngaku tu sumpah relieve gilakk!
Aku dah memang suka dia!! Then dia sukak aku jugak kah?????
aku igt lagi time tu aku drive balik Ipoh kot..
Rase macam tangan terketar2 bawak keta..
dek kerna happy sangat ada orang confess..
actually ada lagila cerita sebalik tu..
cerita aku dan oreo dan shift 2 kami..
haha~


And now actually aku still tgh try nak digest...
2 months.. of friendship.. dan nak engage!!
I mean aku ngan dia xdela admit we both couple..
xnak pon couple2 ni..
aku dah cakap kat dia and dia pon cemtu gak..
so we just aim for tunang trus je..
then kawen. hahaha..
macam sangat lawak kot~
Kenapa aku citer suma ni dalam blog??
lepak..next post aku cter... my bff avoiding me and all
with no reason..haih..

So yeah~
there it goes..
esok aku tunang sudah!!!!
Muhammad Farhan Muhammad Idris..
yep..
my heart stays with you..
In Syaa Allah..
Till Jannah I hope~



P/s : skang aku dah xbanyak emo da.. stress da..ada dia..
        - my guardian angel.. my bff currently.. my fiancee and In Syaa Allah Future Husband! 

No comments:

Post a Comment