Pages

Sunday, January 6, 2013

Semi big Day ~ Engagement Day

Assalamualaikum..

Maka 05-01-2013..
Rasmi dah aku jadi tunangan Jejaka..
Muhammad Farhan Muhammad Idris
It still took m a while to get use to this name
Seriously..
Mende ni suma macam mimpi
macam manalah x kan,
as i said earlier aku ngan Farhan ni
kenal xsampai 2bulan kot..
tau2 je yup tunang..

The best part is..
16-11-13
In Syaa Allah
kami akan dijabqabulkan...
doakan je la eh..
17-11-2013
Reception on my side..
24-11-13
on his side..
semua dah ditentukan time smalam..
yang bestnye aku rase yang nak dekat2 balik
tu barulah nak masuk part seyes2 kan?
before that xdepon..
sembang2 kencang pasai politik la
pasai kerja and pencen la
and other things..
but yang penting skang semua dah lepas
semua dah selesai mmg syukur Alhamdulillah..

11 bulan tu.. lama..
aku sangat berharap kami dapat jaga
hubungan ni..
bukan apa..
byk sangat orang cakap time tunang2 ni lah
macam2 mende jadi..
seyes aku takut..
just banyak berdoa agar dipermudahkan segalanya..

damn excited!!!!!!!
Future awaiting!

En. Tunang.. kalau awak baca ni..
saya nak cakap yang saya rindu awak..
sumpah rindu awak!
rasa macam puasa je!
makan byk pon xkenyang
minum byk pon still dahaga
....

p/s : Susah sebenarnya.. bila hati yang dah rentan dengan longterm..
tetiba datang yang baru offer cahaya..
and you..accept it..
semua ni dari Allah dan aku percaya 
ini yang terbaek untuk aku..
syukurlah..



No comments:

Post a Comment