Pages

Thursday, March 7, 2013

Another 2 months of us

So now dah ada orang teman
Bila makan ada orang tunggu..
Not like those days where i eat alone,
Jalan2 pon alone
But at that time aku ada nini so mylife
Was not that alone after all
But skang ni i've lost her
For what reason pon i really don't know
I just wish for her a great future ahead
And a very good day ahead In Syaa Allah

Memang aku skang xdela berubah tragic
Just that slowly adapting
Al maklum sket lagi nak jadi bini orang
Banyak sangat2 nak kne jaga
Not an easy task when u are so used to
Be yourself yang mmg dah sebati
So to change it all in one go mmg la susah kan?



As for him.. Aku bersyukur
Sebab dia faham..
Really do understand me..
And xpaksa pon just that ada la dia nasihat
Yang mana wajib and all
In Syaa Allah
I will try my best k?
I just need sometime to readjust this all

2 months..
Banyak yang jadi..
I'm learning him..
There are so many things i have to learn
How he's thinkin'
The way he solve every probs we had..
And all...
Suprisingly i'm not even pushing myself to like
All those silly things about him..
It just so happen that i really liked
Everything bout him..
So freaking easy.. And i thaked Allah
For all this..

Okay2 my post pon dah banyak berubah lately..
Ye la xde harsh words sgt dah kan?
Haha reality nak buang suma tu..
Adalah SANGAT SUSAH..
And i still am using it
From time to time.. Tapi xdela sekerap dulu..
Haha..
Tipu sangatla cakap aku xmencarut..

Okay2 .. Banyak dah tulis ni..
This is it for now..
Later2 macam nak cakap pasai peads posting..
Mmg dumbfak gila (kan da mencacarut) :P

Hahaha
Okeh2 itu saja..
I love you farhan ~

No comments:

Post a Comment