Pages

Sunday, November 10, 2013

Thanks for coming sayang.. Another week to go!

Tidak tahan .. Sangat tidak!

Hahaha.. Okeh start dengan gelak..
Sebab apa?
Sebab 2-2 pon xtahan kalau jauh for a long time..
So after like for 2 weeks nak jumpe ke xnak ke..
We decided to meet..
Oh..mai gawd! 
Bila jumpa dia rasa hati dup dap..
Dup dap..
Everytime jumpe dia rasa camtu..
Damn..
He is not perfect..
But everytime i see him..
I know one thing for sure..
That my day with him will be 
Awesome..

So we as usual..we always get tounge tied when
We were searching for lunch places..
Ye la..
Kat Manjung ni.. Mende apa sangatla nak makan kan..
Lastly decide nak pegi kenny rogers..
Yeay!
Craving kot..
Dengan dia aku makan banyak gila
Haih..
Abes rosak diet aku..
Hohoho
But with him..xpela..bukan slalu pon..
Then went to our special place..kat lumut..
Makan hot dog ngan apekebende ntah td..
Hahaha..
Bila dengan dia..
Ada satu je aku benci..
Benci sangat2!
Masa sangat cepat berlalu..
Sangat cepat hokay!
And bila dah sampai masa tu..aku sgt2 sedih..
I will be missing him again..

Having said that next week dah nak nikah dah..
Yeay!
I will be one for him InsyaaAllah
Nak teman awak sampai jannah..
Saya nak buang semua kisah lama saya..
And cherish my future with you..
I love you sayang...
Tolong jaga diri awak kat sana k..
And..
Terima kasih sebab datang manjung jumpe saya!

No comments:

Post a Comment