Pages

Friday, November 8, 2013

Hurt?

If you could only see what's inside my heart now..
Yup kadang2 aku rasa aku ni tertalu kasar ngan dia..
And sometimes aku rasa sangat2 jahat..
Bila aku buat dia terasa and sakit dengan apa yang aku cakap..
But slalunya aku mesti tau everytime aku cakap..
Mesti dia akan sakit..
Aku mintak maaf sayang..
Oftentimes..aku memang xbermaksud nak sakitkan hati dia..
Aku just nak dia tau my current condition and what i'm thinking..
Even xsemua pon..aku just hope dia tahan and sabar ngan aku..

Kadang2 bukan ko nak mende tu jadi..
Tapi bila dengan dia..keeping a secret is almost impossible..
How i wish i could restart all over again...
And start it clean..
But..
On the other hand..
Aku rasa better as it is right noe..sebab at least if those shitty
Condition come ke apa..
Dia dah mmg pernah tau..
And aku xperlu nak simpan or rahsia apa2 dari dia..

And sebab tu la ..
One of the reason aku rasa senang je hati aku untuk terima dia..
Sebab aku tau.. Bukan senang ko nak bukakkan hati untuk sorang perempuan..
Lebih2 lagi bila ko bukan yang pertama..or kedua or ketiga..
Bagi aku number ke berapa..dengan sapa ..
Itu semua xpenting..
Yang penting adalah sekarang..
Now..
So let us cherish this moment..
The moment of our life..
And let us make this work..

Sayang..
Terima kaseh..
Dah 10 bulan kita tunang..
And almost 1 year kita dah kenal..
Thanks sebab sabar ngan aku..
Sorry sebab i almost always hurt you..
Sgt2 apreciate itu..
Dan thanks sebab slalu ada saat aku jatuh and down..
Even when we are apart from each other..
I love you so much sayang..
Take care..
Another..
Berapa hari eh ? ( wat muka dono je.. Huhuuhu) 

No comments:

Post a Comment