Pages

Friday, November 1, 2013

This is the month..



Okay aku rasa almost 1 year aku xpnah tulis lagi kat blog kan?
Since ada la orang tu pegi amik buku putih and xnak pulangkan ke kita
I decided to make an entry.. 

Tajuk mau gempak kan?
Yup as i said this is the month.. Months apa korang tanya? (Bajet adala eh orang nak tanya aku?) month yang mana aku kena prepare for another phase of mylife..
Memang aku nampak orang lagi kesah wedding dari what's after that but all in aku rasa yang paling aku kena fikir is life aku after ni..

Okay.. Persediaan?
Aku xtau apa yang aku dah bersedia..
Seyes..aku xtau nak bersedia apa..
Mentally? Emotion? Hurm..
Im pretty exausted with my o&g posting baru je abes off tag
Today pepandai je aku and membe seangkatan aku amik cuti
.. So seyesly aku sgt blur..
But yang aku bley bgtau.. Is that baju nikah dah siap alhamdulillah..
Baju kawen da siap but xfitting lagi..
Pelamin all tu lagi dua minggu
Makan and jurunikah and masjid semua parents aku..
Ni tadi aku baru terfikir pasai pelamin mini kat umah..
Since nanti aku balik postcall..
Bila masa plak derang nak set pelamin tu eh?
Adeh..
Okeh2 xpe post call ni aku balik la jap ipoh..
Rasa bangang plak if xbalik langsung..
At least this time balik aku kena finalize semua la..photographer,pelamin baju for fitting and apa nak ganti ngan table cloth nanti..

Emotionally...
Sgt2 unstable..ntahla..posting ni hormon aku macam bangang..
Suka2 hati nak melenting suka2 hati nak buat apa aku suka..
Haiyooo..
Bilik aku kat manjung semak..
Aku igt nak carik umah.
Ye la ..nanti if da nikah xkan nak bawak laki balik bilik sewa..
Demmm!
Tapi, manjung ni umah sewa suma mahal..
.....plus i will be living alone..
Bur xkanla si dia datang asik nak sewa hotel je...
Xmampu la saye..

Owh..kad kawen almost dah siap nak distribute..
Kat spital mostly aku dah cover tinggal membe ho aku je xbagi lagi..
But xpe punya they all sgt best..and faham..
Alhamdulillah for that..

All in for this another 2 week..aku rase semua are like 75%ready..
I hope after going back home later 90% will be ready dah..
Xpela..just pray gor the best of it..

P.s: adakah aku takut atau happy atau xsabar? Semua skali ada... Even gelabah hahahahahaha~ 

No comments:

Post a Comment